Łódzka spółka odzieżowa Monnari Trade SA odnotowuje systematyczny rozwój własnej sieci sprzedaży i wzrost obrotów.
I kwartał 2006 zamknięto obrotami 13,7 mln zł, co oznacza wzrosto 75% w stosunku do roku ubiegłego.
Prezes Monnari Marek Banasiak, poinformował, że Spółka osiągnęła w roku 2005, zapowiadany wcześniej, poziom przychodów ze sprzedaży 47,5 mln zł. Zysk wyniósł 3 mln zł.
Ogólnopolska sieć własnych salonów firmowych liczy już 66 placówek, usytuowanych w dużych centrach handlowych.
Monnari przygotowuje się do debiutu giełdowego. Trwają prace nad prospektem emisyjnym, jednocześnie organizacja firmy dostosowywana jest do wymogów spółki giełdowej.
Propozycje Monnari trafiają do pań poszukujących odzieży nowoczesnej, perfekcyjnie uszytej ze znakomitej jakości tkanin, jednak bardziej klasycznej, niż awangardowej. Ambicją firmy jest ubieranie aktywnych kobiet po trzydziestce, ceniących modę i wygodę. Spójna koncepcja kolekcji i wszystkie projekty powstają w Polsce.. Wykonanie zlecane jest firmom zewnętrznym w Polsce, Chinach i innych krajach.