Ubiór pracowników jest elementem tzw. corporate identity, czyli identyfikacji przedsiębiorstwa. Oprócz architektury budynków, jednakowego wzoru materiałów do korespondencji czy wystroju wnętrz, właśnie wygląd pracujących w firmie osób decyduje o tym, jak jest ona postrzegana. Pracownik zakładający strój firmowy utożsamia się z pracodawcą i chce pokazać, również poza firmą, gdzie pracuje. Jakie znaczenie dla kontaktów handlowych, pozyskiwania klientów ma corporate identity można przeczytać w poniedziałkowym „Przedsiębiorcy” dodatku „Pulsu Biznesu”. Z artykułem można również zapoznać się tutaj.
Tuż przed świętami komisje sejmowe zajęły się ministerialnymi propozycjami zmian w ustawie, której wadliwe przepisy przyczyniają się do niskiego wykorzystania unijnych funduszy. Najistotniejszą zmianą jest podniesienie progu wartości zamówienia, który zobowiązuje zamawiającego do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych z 6 tys. do 60 tys. EUR. W poniedziałkowym dodatku :Pieniądze z Unii” dziennik „Puls Biznesu” próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wdrażane zmiany rzeczywiście przyspieszą wykorzystanie funduszy.