
Szwedzki koncern Bonnier, tworząc na polskim rynku nowatorski tytuł gospodarczy wzorowany na sztokholmskim „Dagens Industri”, postępował rozważnie. „PB” jako półtygodnik ukazywał się we wtorki i czwartki, zaś dziennikiem stał się po okrzepnięciu jesienią 1998 r.
24. urodziny nie mają nawet nazwy, zatem odnotowujemy je bez fanfar. Papierowy „PB” pozostaje produktem flagowym, ale dzisiaj to już tylko jeden z nośników, rosną w siłę: odwiedzany przez milion użytkowników miesięcznie portal pb.pl, e-wydanie, aplikacja, podcast PBdosłuchania, wideo oraz platforma z raportami analitycznymi i danymi Analizy PB. Od niedawna wdrożyliśmy nowatorski w polskiej prasie system „digital first”. Wszystkie formy pulsowania zgodnie umacniają grupę medialną Bonnier Business Polska, do której poza „PB” należą: „Puls Medycyny”, Bankier.pl, SpotData oraz ArsLege.