Pulsujemy dla polskich przedsiębiorców już 24 lata

opublikowano: 13-01-2021, 20:00

Pierwszy „Puls Biznesu”, którego okładkę przypominamy, ukazał się we wtorek 14 stycznia 1997 r.

Dwa lata po denominacji złotego nowatorski na polskim rynku półtygodnik „PB” wystartował z ceną 90 groszy.

Szwedzki koncern Bonnier, tworząc na polskim rynku nowatorski tytuł gospodarczy wzorowany na sztokholmskim „Dagens Industri”, postępował rozważnie. „PB” jako półtygodnik ukazywał się we wtorki i czwartki, zaś dziennikiem stał się po okrzepnięciu jesienią 1998 r.

24. urodziny nie mają nawet nazwy, zatem odnotowujemy je bez fanfar. Papierowy „PB” pozostaje produktem flagowym, ale dzisiaj to już tylko jeden z nośników, rosną w siłę: odwiedzany przez milion użytkowników miesięcznie portal pb.pl, e-wydanie, aplikacja, podcast PBdosłuchania, wideo oraz platforma z raportami analitycznymi i danymi Analizy PB. Od niedawna wdrożyliśmy nowatorski w polskiej prasie system „digital first”. Wszystkie formy pulsowania zgodnie umacniają grupę medialną Bonnier Business Polska, do której poza „PB” należą: „Puls Medycyny”, Bankier.pl, SpotData oraz ArsLege.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane