Qarson sprowadził Teslę 3 do Polski

opublikowano: 25-06-2019, 22:00

Jeszcze przed uruchomieniem salonu Tesli w Polsce model 3 będzie dostępny w abonamencie. Za 5 tys. zł miesięcznie.

Na początku 2019 r. fanów amerykańskiej Tesli ucieszył fakt uruchomienia oficjalnego biura Tesli w Warszawie oraz zapowiedź stworzenia salonu i serwisu marki. Minęło pół roku i zainteresowani zakupem tego auta nadal skazani są na rynek wtórny lub ofertę jednej z wielu firm, które za opłatą (od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych), sprowadzają go z rynku, gdzie marka jest obecna. Spośród 34 zarejestrowanych w tym roku modeli tylko10 było nowych. Część aut importowana jest indywidualnie z USA, co wiąże się z wieloma trudnościami, np. innymi gniazdami ładowania, brakiem gwarancji czy też możliwości korzystania z aplikacji Tesli na smartfonie. Lubujący się w motoryzacyjnym pomyśle Elona Muska Polacy mieli więc pod górkę. Od dziś mają nieco łatwiej — polska firma Qarson, lider sprzedaży aut na abonament we Francji, jako pierwsza w Polsce wprowadza możliwość nabycia Tesli w modelu subskrypcji. Od 26 czerwca do stałej oferty Qarsona wchodzi najnowsza Tesla 3.

ABONAMENT NA TESLĘ:
ABONAMENT NA TESLĘ:
Tesla 3 dual motor (long range AWD), która właśnie dołączyła do oferty aut na abonament firmy Qarson, ma zasięg około 500 km i jest w stanie rozwinąć prędkość 233 km/h. W USA ceny modelu startują z poziomu 48 tys. USD.
FOT. ARC

— W naszej ofercie znajdują się najpopularniejsze auta w Europie, więc było tylko kwestią czasu znalazienie się w niej również Tesli — mówi Damian Ciesielczyk, założyciel Qarsona.

Koszt miesięcznego abonamentu dla modelu 3 w wersji long range to 4999 zł brutto przy opłacie startowej 9999 zł brutto. Tesla 3 w wersji standard range plus to wydatek 5999 zł brutto na start i 4599 zł brutto miesięcznie. Wszelkie przeglądy i naprawy są w cenie. Po dwóch latach użytkowania będzie można ją zmienić na nową wersję lub zupełnie inny samochód. Pozostaje jeden problem — serwis. Choć abonament zawiera jego koszty, to na przeglądy trzeba udać się za granicę. Najbliższe autoryzowane serwisy znajdują się w Berlinie i Wiedniu. Na pocieszenie zostaje fakt, że Qarson zapowiada rychłe dołączenie do oferty kolejnych zeroemisyjnych aut oraz zapowiedzi warszawskiego biura Tesli otwarcie nad Wisłą serwisu.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane