Trump Organization, która dotychczas była znana głównie z sektora nieruchomości, luksusowych hoteli oraz ośrodków golfowych, w ostatnich latach weszła w nowe obszary, w tym media cyfrowe (m.in. platforma Truth Social) i kryptowaluty. Bieżące zarządzenie Trump Organization, podobnie jak za czasów pierwszej kadencji Donalda Trumpa w Białym Domu, przejęły jego dzieci.
W poniedziałek, wraz ze startem sieci komórkowej, portfolio firmy rodzinnej Trumpów rozszerzyło się o kolejną markę. Trump Mobile pozycjonowana jest jako patriotyczna alternatywa wobec dominujących graczy na rynku, takich jak Verizon, AT&T czy T-Mobile, którzy razem kontrolują ponad 95 proc. rynku usług telekomunikacyjnych.
Podczas prezentacji w Trump Tower Donald Trump Jr. zapowiedział smartfona sygnowanego nazwiskiem rodziny oraz nową usługę sieciową. Sprzedaż ma ruszyć we wrześniu tego roku. Smartfon, wyceniony na 499 USD, według zapewnień Trumpów będzie produkowany na terenie USA. W kraju mają też być zlokalizowane wszystkie działy operacyjne, w tym m.in. sprzedaż i obsługa klienta.
W ramach abonamentu, którego miesięczny koszt wyniesie 47,45 USD, użytkownicy mają otrzymać nielimitowany pakiet rozmów, SMS-ów i internetu oraz dodatki, w tym usługi telemedyczne, pomoc drogową oraz możliwość nieograniczonego wysyłania wiadomości tekstowych do ponad 100 krajów.