Świat pełen magii warszawskich kupców cynamonowych

Justyna SmolińskaJustyna Smolińska
opublikowano: 2025-12-19 12:00
zaktualizowano: 2025-12-19 12:15

Zainspirowani dziełem Brunona Schulza „Sklepy Cynamonowe” i wieloletnią przyjaźnią, właściciele i właścicielki pięciu polskich marek połączyli siły w świątecznym projekcie, chcąc pokazać, że przedsiębiorcy nie tylko ze sobą konkurują, lecz także się wspierają i wspólnie tworzą.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Marki uczestniczące w warszawskim projekcie Sklepy Cynamonowe stworzyły produkty dla wszystkich zmysłów, dostępne tylko w tegorocznym okresie przedświątecznym i wyłącznie w tym projekcie.

– Pomyślałem, że za sformułowaniem Sklepy Cynamonowe kryje się bardzo dużo. To nośny tytuł, w którym jest dużo poezji, magii, unoszenia się nad ziemią. I pomyślałem, że to jest świetna poetyka na święta – mówi Jacek Malarski, współwłaściciel cukierni Lukullus.

– Sklepy Cynamonowe to piękny powód do współpracy pięciu rzemieślniczych, butikowych marek. Zaproszenie do tego konceptu było dla mnie bardzo ważne i sprawiło mi dużą przyjemność. Uważam, że to niesamowite, że firmy z różnych branż są w stanie zorganizować się i w przyjaźni, zgodzie rozpieszczać klientów – mówi Jagoda Maruda, założycielka Jagg jewels.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.