Marki uczestniczące w warszawskim projekcie Sklepy Cynamonowe stworzyły produkty dla wszystkich zmysłów, dostępne tylko w tegorocznym okresie przedświątecznym i wyłącznie w tym projekcie.
– Pomyślałem, że za sformułowaniem Sklepy Cynamonowe kryje się bardzo dużo. To nośny tytuł, w którym jest dużo poezji, magii, unoszenia się nad ziemią. I pomyślałem, że to jest świetna poetyka na święta – mówi Jacek Malarski, współwłaściciel cukierni Lukullus.
– Sklepy Cynamonowe to piękny powód do współpracy pięciu rzemieślniczych, butikowych marek. Zaproszenie do tego konceptu było dla mnie bardzo ważne i sprawiło mi dużą przyjemność. Uważam, że to niesamowite, że firmy z różnych branż są w stanie zorganizować się i w przyjaźni, zgodzie rozpieszczać klientów – mówi Jagoda Maruda, założycielka Jagg jewels.
Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

