To musisz wiedzieć dziś rano 6 XI 2020

opublikowano: 06-11-2020, 08:18

10 rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem handlu na rynkach.

To musisz wiedzieć
To musisz wiedzieć
Najważniejsze informacje dla inwestorów

1. Banki wzywają Komitet Stabilności Finansowej do aktywności w sprawie sporów frankowych przed wyrokiem Sądu Najwyższego — „zanim będzie za późno”. Więcej…

2. Sektor bankowy wciąż znajduje się pod presją pandemii i niskich stóp procentowych, ale dotychczasowe raporty pokazują jednak, że analitycy spodziewali się, że będzie gorzej. Więcej…

3. Czarny scenariusz dla sektora finansowego może ziścić się już w przyszłym roku. Chętnych do przejmowania być może trzeba będzie szukać ze świecą, bo atrakcyjność naszego rynku leci na łeb na szyję. Więcej…

4. Biotechnologiczna spółka OncoArendi sprzedała prawa do pierwszej cząsteczki. Dostanie z góry 113 mln zł, a łącznie nawet 1,44 mld zł plus tantiemy. Więcej…

5. Akcjonariusze spółki Inbook podpisali list intencyjny z polską firmą farmaceutyczną, która w zamian za przejęcie kontroli wniesie aktywa. Wiemy, o jaki podmiot chodzi. Więcej…

6. Grupa GPW zanotowała w trzecim kwartale 32 mln zł zysku netto, 38,3 mln zł zysku operacyjnego i 47 mln zł wyniku EBITDA - poinformowała giełda w komunikacie. Wyniki są zgodne z konsensusem PAP Biznes, gdyż analitycy spodziewali się 32,3 mln zł zysku netto, 38,4 mln zł zysku operacyjnego i 47,2 mln zł EBITDA. Więcej…

7. Dobre nastroje, a może raczej spekulacyjne zapędy, nie opuszczają inwestorów handlujących na amerykańskich giełdach. Na finiszu sesji indeks największych spółek DJ IA rósł o 1,95 proc. Wskaźnik szerokiego rynku S&P500; zwyżkował również o 1,95 proc. Z kolei technologiczny Nasdaq drożał o 2,59 proc. Więcej…

8. Premiera „Outriders”, największej gry People Can Fly, została przełożona na luty, ale plany związane z IPO przed końcem roku pozostają aktualne. Więcej…

9. Jakub Szkopek, analityk BM mBanku, wskazał spółki, które jego zdaniem warto mieć w portfelu. Więcej…

10. Dywersyfikacja, zwracanie uwagi na płynność oraz utrzymywanie zaskórniaków na czarną godzinę — to recepty na groźbę wyższej inflacji, oceniają eksperci. Więcej…

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane