TU Europa powalczy o Kowalskiego

Grzegorz Nawacki
27-09-2011, 00:00

Spółka Leszka Czarneckiego nie chce już być tylko partnerem banków. Chyba że nowy właściciel będzie miał inną wizję.

Setki tysięcy osób ma polisę ubezpieczeniową TU Europa. Ale niewielu o tym wie, bo ubezpieczyciel z grupy Leszka Czarneckiego dostarcza ją przy okazji kredytu czy karty kredytowej. Zmianie logo towarzyszy zmiana tej filozofii. Nowe podejście… — Chcemy bardziej bezpośrednio docierać do klienta indywidualnego, a nasza marka jest jeszcze mało rozpoznawalna. Do tej pory Europa była nastawiona prawie wyłącznie na relacje z partnerami biznesowymi — bankami i pośrednikami. Rozwijamy ofertę dla klientów indywidualnych — ubezpieczenia turystyczne, nieruchomości czy inwestycyjne. To...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu