Wartość całej oferty sięgnęła 225 mln zł, bo obejmowała ona także akcje sprzedawane przez dotychczasowych akcjonarisuzy.
Vercom to spółka technologiczna, dostarczająca chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service).
Oferta publiczna objęła 4 mln akcji nowej emisji serii D, a także 1 mln akcji istniejących. 600 tys. akcji przydzielono inwestorom indywidualnym.
- W stu procentach zrealizowaliśmy nasz cel i pozyskaliśmy zakładaną kwotę, która umożliwi nam budowę pozycji lidera na rynku usług CPaaS w regionie CEE. Liczymy na długoterminową współpracę z inwestorami. Głęboko wierzymy, że dzięki środkom pozyskanym z IPO będziemy w stanie wspólnie budować wartość Vercom. Teraz koncentrujemy się na dogłębnej analizie i wyborze tych podmiotów, które najlepiej wpisują się w naszą strategię. Czeka nas bardzo intensywny okres, a pierwszych akwizycji należy spodziewać się w ciągu najbliższych miesięcy. – mówi Tomasz Pakulski, członek zarządu Vercom.