Wydatki reklamowe związane z mundialem przekroczą 1 mld dolarów

(Paweł Kubisiak)
11-04-2006, 10:51

Przychody z działalności reklamowej i promocyjnej związanej z mundialem w Niemczech przekroczą miliard dolarów, co uczyni tę imprezę jednym z największych przedsięwzięć marketingowych w historii sportu. Takie prognozy opublikował dom mediowy ZenithOptimedia.

Przychody z działalności reklamowej i promocyjnej związanej z mundialem w Niemczech przekroczą miliard dolarów, co uczyni tę imprezę jednym z największych przedsięwzięć marketingowych w historii sportu. Takie prognozy opublikował dom mediowy ZenithOptimedia.

ZenithOptimedia przewiduje, że najwięksi reklamodawcy na świecie wydadzą ponad miliard dolarów, inwestując w reklamę prasową, telewizyjną i zewnętrzną. Zdaniem analityków na wzrost inwestycji reklamowych wpływa korzystna lokalizacja tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Z Europy pochodzą cztery z pięciu największych koncernów reklamujących się w związku z imprezą. Analitycy szacują, że mundial spowoduje wzrost rynku reklamowego na świecie o 6,2 proc. Dla porównania wzrost w ub.r. wyniósł 5,2 proc.

PRESSERWIS

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Paweł Kubisiak)

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wydatki reklamowe związane z mundialem przekroczą 1 mld dolarów