Zysk netto przypadający dla spółki spadł w I kwartale zakończonym 28 października 2018 r. do 194 mln USD, co w przeliczeniu na akcję daje kwotę 64 centów, z 275 mln USD (91 centów na akcję) rok wcześniej. Z wyłączeniem czynników o jednorazowym charakterze spółka zarobiła 79 centów na akcję podczas gdy średnia prognoz analityków zakładała wynik na poziomie 70 centów.

Właściciel tak znanych marek jak Prego czy Goldfish poinformował równocześnie, że rozpoczął proces dezinwestycji, zbycia swoich międzynarodowych i nowych firm spożywczych. Firma twierdzi, że jednostki, które zostały wystawione na sprzedaż w sierpniu, wzbudziły duże zainteresowanie potencjalnych nabywców.
Sprzedaż netto wzrosła o około 25 proc. do 2,69 mld USD, dzięki niedawnym przejęciom Snyder's-Lance i Pacific Foods. Sprzedaż organiczna spadła natomiast o 3 proc.
Kurs akcji producenta żywności rośnie na początku wtorkowej sesji na Wall Street o ponad 5 proc.