Przychody ze sprzedaży wzrosły o 193 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku i sięgnęły 150,1 mln zł. Zysk netto wyniósł 29,41 mln zł i wzrósł o 599 proc.
Spółka wskazuje, że wzrost wyników to efekt realizacji wcześniej zawartych kontraktów, o których informowała już w poprzednich okresach. Co istotne, w bieżącym roku odnotowała zmianę sezonowości sprzedaży. Istotna część dostaw została zrealizowana już w pierwszym półroczu, co wcześniej było charakterystyczne głównie dla końcówki roku.
Zarząd Lubawy podkreśla, że opublikowane dane mają charakter szacunkowy i mogą w ograniczonym stopniu różnić się od wyników przedstawionych w oficjalnym raporcie półrocznym. Mimo to, ze względu na istotne różnice względem analogicznego okresu roku ubiegłego, informacje zostały uznane za istotne w rozumieniu przepisów MAR i podane do publicznej wiadomości.
Lubawa specjalizuje się w produkcji sprzętu ochronnego, umundurowania, systemów kamuflażu i ratownictwa technicznego, głównie dla sektora obronnego i służb mundurowych.