„Inwestuję prywatnie w przedsięwzięcia, które potencjalnie tworzą efekty synergii dla działalności Grupy Integer.pl. Fascynują mnie firmy szybko rosnące, na dynamicznych, perspektywicznych rynkach - posiadające takie produkty w swoim portfolio, które mogą wspierać e-commerce. Nie mam bowiem wątpliwości, że e-commerce jest najbardziej perspektywiczną branżą na świecie. A przede wszystkim, cenię firmy rozwijające unikatowe produkty i konkurujące na rynkach światowych z gigantami bez żadnych kompleksów!" – powiedział Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Wg firmy analitycznej Forrester Research, Marketing Automation jest obecnie najbardziej dynamicznie rosnącym segmentem oprogramowania dla marketingu i sprzedaży. Z kolei firma Sirius Decisions wskazuje, że w 2016 roku z systemów do automatyzacji może korzystać do 50% firm na świecie, podano również.
SALESmanago identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie WWW, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie WWW oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Z SALESmanago korzysta ponad 1000 firm w całej Europie, wśród których są firmy takie, jak: Getin Bank, Komputronik, Yves Rocher, Deloitte, Rainbow Tours oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.
SALESmanago to produkt krakowskiej firmy Benhauer. W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku przy ponad 500% dynamice sprzedaży licencji na oprogramowanie do automatyzacji marketingu. Spółka Benhauer powstała w 2011 roku i została założona przez Grzegorza Błażewicza, byłego Prezesa portalu Interia.pl.
