Przychody spółki zwiększyły się o 4,6 proc. do 446 mln zł, z czego nieco ponad połowa przypadła na sprzedaż usług reklamowych (235,4 mln zł, +2,4 proc. r/r). Sprzedaż biletów do kin (Agora jest właścicielem sieci Helios) zwiększyła się o jedną piątą do 81,9 mln zł, a sprzedaż barowa w kinach o jedną czwartą do 47,4 mln zł.
Sprzedaż wydawnictw przyniosła 36,5 mln zł (-7,4 proc.).
Wynik operacyjny wzrósł o 77,7 proc. do 59,7 mln zł, a EBITDA o 26,4 proc. do 104,8 mln zł. EBITDA bez MSSF 16 zwiększyła sie o 40 proc. do 76,5 mln zł.
Wynik z działalności kontynuowanej spadł o 33 proc. do 33,4 mln zł.
W całym 2024 r. przychody wzrosły o 7,2 proc. do 1,48 mld zł, EBITDA bez MSSF 16 o 30 proc. do 137,7 mln zł, a zysk netto wyniósł 26,4 mln zł (-69 proc.).