Firma z branży mediów społecznościowych prognozowała wyniki za trzeci kwartał poniżej rynkowych oczekiwań w czwartek wieczorem, obwiniając o to słabe zapotrzebowanie ze strony reklamodawców z sektorów dóbr konsumpcyjnych.
Słabe prognozy firmy Snap dodatkowo uwidoczniły przepaść na rynku reklamy cyfrowej, gdzie dominują takie platformy jak Facebook i Instagram od Meta Platforms, Google spółki Alphabet oraz TikTok spółki Bytedance, co utrudnia rozwój takim firmom jak Snap i Pinterest. Chociaż Pinterest odnotował mocne wydatki reklamowe w niektórych sektorach, w tym handlu detalicznym i technologii, Snap nadal boryka się z trudnościami, wskazując na słabość w tych branżach.
Tymczasem Meta odnotowała zdrowe zapotrzebowanie na reklamy i przedstawiła optymistyczne prognozy sprzedaży na trzeci kwartał, podczas gdy sprzedaż reklam spółki Alphabet wzrosła o 11 proc., korzystając z wydarzeń takich jak Igrzyska Olimpijskie w Paryżu i wybory na całym świecie.