Krzysztof Tkocz, analityk BDM, zwraca uwagę, że choć spółka w tym roku zwiększyła budżety marketingowe, co pozwoliło wrócić „Unsolved” do wzrostu, to ostatnie dane pokazują, że pozyskiwanie użytkowników stało się droższe, co może być m.in. efektem wzmożonych działań konkurencji, w tym agresywnego marketingu platformy sprzedażowej Temu. Jego zdaniem walka o powrót do tendencji zwyżkowej będzie możliwa dopiero we wrześniu-październiku.
"Najważniejszą zmianą planowaną do wdrożenia pod koniec 2024 r. jest metagra, która odegra kluczową rolę przy monetyzacji tego produktu w kolejnych latach. Implikacja tego rozwiązania powinna zapewnić wzrost LTV aplikacji o ponad 100 proc." – napisał Krzysztof Tkocz w raporcie z 8 maja.
Analityk prognozuje, że w 2024 r. producent gier wypracuje 39,2 mln zł skorygowanego EBITDA (+34 proc. r/r), oraz zysk netto w wysokości 30,3 mln zł, czyli o 19 proc. większy niż rok wcześniej. W kolejnym roku dzięki metagrze wartości te mają wzrosnąć do - odpowiednio - 49,6 oraz 33,9 mln zł.
Z najnowszych danych spółki wynika, że w kwietniu jej przychody spadły o 12 proc. m/m. Natomiast dynamika roczna to 35 proc.