Aplikacja randkowa sponsorem Manchesteru City

Tadeusz StasiukTadeusz Stasiuk
opublikowano: 2018-04-05 11:28
zaktualizowano: 2018-04-05 11:29

Wilk syty i …Manchester City, pomyślał sobie właściciel aplikacji randkowej Tinder i po fiasku negocjacji z Manchesterem United podpisał umowę sponsorską z rywalem „Czerwonych Diabłów”. Wartość kontraktu nie została ujawniona, ale szacuje się ją na wiele milionów funtów, donosi serwis DailyMail.

Sports Agenda Sportsmail ujawnił, że w ubiegłym roku Tinder wykazywał zainteresowanie zostaniem sponsorem rękawków koszulek United, jednak ostatecznie zdecydował się na porozumienie z „The Citizens”. Wcześniej Tinder był marginalnym sponsorem włoskiego Napoli, a kontrakt z City jest pierwszą dużą współpracą na rynku sportowym dla internetowego serwisu randkowego. 

Tinder
fot. Jaap Arriens_NurPhoto_Forum

Z kolei jest to kolejna duża umowa sponsorska City. Wcześniej bowiem, niemiecki producent sprzętu i odzieży sportowej, koncern Puma, zobowiązał się do zapłaty około 50 mln funtów rocznie by stać się kolejnym dostawcą sprzętu dla klubu, który przewodzi  angielskiej Premiership.