W czwartym kwartale ubiegłego roku ruch w sklepach tej popularnej amerykańskiej sieci spadł o 15 proc., co spowodowane było wzrostem liczby infekcji w USA. W tym samym okresie o 12,6 proc. wzrosła tzw. sprzedaż porównywalna, aczkolwiek nie spełniła oczekiwań analityków, których mediana prognoz wynosiła 14,4 proc.

Sprzedawca elektroniki użytkowej nie jest pewien, jak wprowadzenie na rynek szczepionek wpłynie na popyt konsumentów i wzorce zakupowe.
– Istnieje wysoki poziom niepewności dotyczący rozwoju sytuacji rynkowej, co ma związek z walką z COVID-19. Utrudnia to przewidzenie, jak trwałe będą obecnie panujące trendy - powiedział dyrektor finansowy Best Buy, Matt Bilunas.
W czwartym kwartale 2020 r. o 11,5 proc do 16,94 mld USD wzrosły przychody, ale wygenerowana kwota okazała się niższa niż planowane przez firmę 17,23 mld USD. Skorygowany zysk na akcję wyniósł 3,48 USD.