Ze wstępnych danych zarządu wynika, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o jedną czwartą do 16,3 mln zł. Na wynik okresu wpływ miały m.in. jednorazowe koszty związane z przeglądem opcji strategicznych. W jego wyniku spółka pozyskała owego dominującego inwestora - Prowly.com, zależne od Semrush Holdings.
- 25-30-procentowe tempo wzrostu biznesu to cel bazowy, jaki mamy na najbliższe kwartały. Wprowadziliśmy do oferty dla największych klientów szereg nowych narzędzi AI i chcemy monetyzować pojawiające się funkcje premium. Dlatego testujemy wyższe ceny abonamentów – na razie na nowym klientach. Jeśli zostaną dobrze przyjęte, to stopniowo będziemy stosować je do całego portfolio – wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service).