Burka na wybiegu

Rynek produktów halal wychodzi z niszy i staje się częścią mainstreamu. Nic dziwnego, tylko na ubrania muzułmanie wydają co roku 244 mld USD

Chrześcijanie już dawno przekonali się, że każda idea — nawet ta, która broni się sama — musi iść w parze z dobrym marketingiem. I nie chodzi tu o potrzebę „lansowania się”, ale o fakt, że jeśli w coś wierzysz, to w czasach hipsterów po prostu musisz napisać to na koszulce, kubku czy Facebooku. Dlatego mamy podkładki pod myszkę z cytatami z Nowego Testamentu, sklepy z gadżetami, które wspierają misje w krajach afrykańskich, czy półki z chrześcijańskim rockiem w sklepach muzycznych....

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Burka na wybiegu