Citi Handlowy zatrudni ponad 70 osób do obsługi klientów zamożnych

ISBNews
24-04-2014, 18:22

Citi Handlowy planuje zatrudnić ponad 70 specjalistów do obsługi klientów zamożnych, podał bank. Decyzja jest związana z rozszerzeniem działalności o doradztwo inwestycyjne i transakcje walutowe.

"W związku z dynamicznym rozwojem strategicznego obszaru Citigold oraz rozszerzeniem działalności o doradztwo inwestycyjne i transakcje walutowe, Citi Handlowy planuje zatrudnić ponad 70 specjalistów do obsługi klientów zamożnych" - czytamy w komunikacie.

Poszukiwane będą osoby z doświadczeniem z zakresu zarządzania majątkiem klientów oraz z wiedzą rynkową i produktową w zakresie oferty inwestycyjnej i ubezpieczeniowej, dodała instytucja.

Zgodnie ze strategią, Citi Handlowy konsekwentnie rozwija ofertę i usługi dla klientów affluent i emerging affluent, podkreślono w materiale.

"W najbliższych miesiącach w ramach Citigold zostanie zatrudnionych kilkudziesięciu nowych doradców i będzie rozszerzana rola Biura Doradztwa Inwestycyjnego, w skład którego wchodzą maklerzy i doradcy inwestycyjni, zajmujący się analizą rynków finansowych" - czytamy dalej.

W wyniku rozszerzania zakresu działalności oddziałów Citigold i biorąc pod uwagę organiczny ich rozwój w 2014 roku planowane jest zwiększenie zatrudnienia w obszarze Klienta Zamożnego o ponad 70 osób. Nowi pracownicy będą poszukiwani w 9 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Łodzi.

Citigold stanowi strategiczny obszar dla Citi Handlowy. W 2013 roku Bank postawił na silną akwizycję w segmencie klientów zamożnych, co zaowocowało 25% wzrostem rok do roku liczby aktywnych klientów Citigold, podkreśla bank.

Jesienią ub.r. bank poinformował o planach zwolnienia 792 pracowników w związku z przekształceniem systemu dystrybucji i budową Bankowego Ekosystemu Smart. System ten zakłada przeniesienie koncentracji z tradycyjnej bankowości oddziałowej na nowoczesne placówki typu Smart, zlokalizowane w miejscach, gdzie obecni są klienci banku, oraz zastosowanie najnowszych technologii umożliwiających wygodny kontakt z bankiem z wykorzystaniem rozwiązań mobilnych i internetowych.

Bank Handlowy - należący do Citigroup - odnotował 972,71 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2013 r. wobec 970,13 mln zł zysku rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Citi Handlowy zatrudni ponad 70 osób do obsługi klientów zamożnych