Czytasz dzięki

Drogi będą drogie

Program budowy szybkich tras ma kosztować 142,2 mld zł. Średnio 42 mln zł za kilometr. Drożej niż dotychczas

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Dlaczego wzrosną ceny budowy szybkich tras
  • Jakie drogi zamierza dokończyć resort infrastruktury
  • Dlaczego oferty wykonawców są teraz niemal dwa razy droższe niż kosztorysy zamawiających

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.