Agora Zawiązanie spółki Polskie Badania Outdooru Sp.z o.o. (RB 4/04)

opublikowano: 2004-02-24 19:32

ZAWIĄZANIE SPÓŁKI POLSKIE BADANIA OUTDOORU SP.Z O.O. (RB 4/04) Zarząd Agory SA z siedzibą w Warszawie (Agora) informuje o zawiązaniu w dniu 23 lutego 2004 r. przez podmiot zależny Agory - Art Marketing Syndicate S.A. z siedzibą w Poznaniu (AMS) i spółkę Clear Channel Poland Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie (CCP) - spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą Polskie Badania Outdooru (PBO). Przedmiotem działalności PBO będą badania w odniesieniu do nośników reklamy zewnętrznej, autoryzacja wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia badań reklamy zewnętrznej w Polsce. W działaniach tych PBO będzie korzystać ze wsparcia instytutu SMG/KRC Poland-Media SA oraz dorobku badawczego spółki zależnej AMS - Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o. Informacje dodatkowe: 1) Początkowy kapitał zakładowy PBO wyniesie 150.000 złotych i będzie dzielił się na 100 równych i niepodzielnych udziałów po 1.500 złotych każdy. AMS S.A. obejmie 51 udziałów stanowiących 51% kapitału zakładowego PBO i uprawniających do wykonywania 51 głosów (tj. 51% ogólnej liczby głosów) na Zgromadzeniu Wspólników spółki. 2) Łączna wartość nominalna udziałów w spółce PBO Sp. z o.o. objętych przez AMS S.A. wyniosła 76.500 złotych Inwestycja AMS w PBO Sp. z o.o. ma charakter długoterminowy. 3) Raport zostaje przekazany do wiadomości publicznej gdyż nabyte aktywa stanowią co najmniej 20% kapitału zakładowego jednostki, której udziały stanowią przedmiot aktywów finansowych podmiotu zależnego Agory 4) Nabycie aktywów finansowane jest ze środków własnych emitenta. 5) Nabyte aktywa zostaną wykazane w księgach rachunkowych AMS po otrzymaniu postanowienia sądu o rejestracji spółki. Data sporządzenia raportu: 24-02-2004