Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 19 | / | 2024 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2024-11-25 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Rozszerzenie umowy zawartej z B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Baierbrunner Strasse 21, 81379 Monachium, Niemcy w zakresie obsługi serwisowej i logistycznej produktów SEGWAY. | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Spółką") informuje, że w ramach obowiązującej strony umowy ramowej, zawarł umowę dodatkową (Statement of Work # 1 for Segway Products) z B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Baierbrunner Strasse 21, 81379 Monachium, Niemcy (dalej zwanej „B2X”). Zakres tejże umowy dodatkowej obejmuje obsługę serwisową i logistyczną produktów, (hulajnogi elektryczne – Kick-Scooter Mobility Products ) marki SEGWAY, przez Spółkę. Zakres terytorialny umowy obejmuje inicjalnie następujące kraje: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia i Austria, przy zastrzeżeniu że zakres terytorialny umowy może zostać rozszerzony. W umowie określono, miedzy innymi, warunki finansowe współpracy, zakres obsługi serwisowej i logistycznej oraz minimalne ilości produktów podlegających obsłudze serwisowej i logistycznej Spółki. Umowa wchodzi w życie poczynając od listopada 2024 roku na czas nieokreślony. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 90 dni. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2024-11-25 | Grzegorz Wyczółkowski | wiceprezes zarządu | |||
2024-11-25 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu |