IFUN4ALL SA: Wprowadzenie nowej marki własnej „Draw Distance” na rynek gier

opublikowano: 2019-04-09 08:06

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 4 / 2019
Data sporządzenia: 2019-04-09
Skrócona nazwa emitenta
IFUN4ALL SA
Temat
Wprowadzenie nowej marki własnej „Draw Distance” na rynek gier
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Spółki iFun4all S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: „Spółka, Emitent”) informuje, iż w dniu dzisiejszym podjął decyzję o wprowadzeniu na rynek nowej marki własnej Spółki, tj. marki „Draw Distance”, pod którą planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych produkcji cyfrowych Emitenta.
Wprowadzenie nowej marki związane jest z ukierunkowaniem Spółki na produkcję gier bardziej artystycznych, niestandardowych i wyróżniających się graficznie, wpisujących się w kategorię gier niezależnych. Nowa marka własna – „Draw Distance” docelowo zastąpić powinna dotychczasową firmę (nazwę) Spółki.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-04-09 Michał Mielcarek Prezes Zarządu