KGL S.A.: Informacja nt. czasowych trudności w realizacji dostaw

opublikowano: 2025-01-10 21:28

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 2 / 2025
Data sporządzenia: 2025-01-10
Skrócona nazwa emitenta
KGL S.A.
Temat
Informacja nt. czasowych trudności w realizacji dostaw
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (dalej „Emitent” „Spółka”) informuje, że podczas działań związanych z wdrożeniem w Spółce zintegrowanego systemu ERP (dalej „System”), o którym Zarząd informował między innymi
w ostatnim raporcie okresowym za III kwartały 2024 r., w którym Spółka wskazywała, iż jest w trakcie przygotowywania się do planowanego kilkudniowego przestoju, na przełomie grudnia i stycznia, związanego z wyżej wymienionym wdrożeniem, w dniu dzisiejszym tj. 10 stycznia 2025 r., zostały stwierdzone wcześniej nie ujawnione podczas testów wdrożeniowych oraz nieprzewidziane problemy techniczne, skutkiem których jest występowanie między innymi zaburzeń związanych z płynnym działaniem procesów przepływów materiałowych. Wspomniany powyżej problem techniczny utrudnia terminową realizację zamówień.

Zarząd Emitenta podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby w jak najkrótszym czasie wyeliminowany zostały wszystkie błędy systemowe, tak aby przywrócić niezakłócone i płynne działanie wszystkich procesów w Spółce.

Emitent będzie informował w kolejnych raportach o postępach prac związanych z wdrażaniem Systemu.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2025-01-10 Krzysztof Gromkowski Prezes Zarządu
2025-01-10 Piotr Mierzejewski Wiceprezes Zarządu