Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 2 | / | 2025 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2025-01-10 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
KGL S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Informacja nt. czasowych trudności w realizacji dostaw | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (dalej „Emitent” „Spółka”) informuje, że podczas działań związanych z wdrożeniem w Spółce zintegrowanego systemu ERP (dalej „System”), o którym Zarząd informował między innymi w ostatnim raporcie okresowym za III kwartały 2024 r., w którym Spółka wskazywała, iż jest w trakcie przygotowywania się do planowanego kilkudniowego przestoju, na przełomie grudnia i stycznia, związanego z wyżej wymienionym wdrożeniem, w dniu dzisiejszym tj. 10 stycznia 2025 r., zostały stwierdzone wcześniej nie ujawnione podczas testów wdrożeniowych oraz nieprzewidziane problemy techniczne, skutkiem których jest występowanie między innymi zaburzeń związanych z płynnym działaniem procesów przepływów materiałowych. Wspomniany powyżej problem techniczny utrudnia terminową realizację zamówień. Zarząd Emitenta podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby w jak najkrótszym czasie wyeliminowany zostały wszystkie błędy systemowe, tak aby przywrócić niezakłócone i płynne działanie wszystkich procesów w Spółce. Emitent będzie informował w kolejnych raportach o postępach prac związanych z wdrażaniem Systemu. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2025-01-10 | Krzysztof Gromkowski | Prezes Zarządu | |||
2025-01-10 | Piotr Mierzejewski | Wiceprezes Zarządu |