POLICE: Zmiana przewidywanego terminu uruchomienia instalacji

opublikowano: 2019-08-10 17:22

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 41 / 2019
Data sporządzenia: 2019-08-10
Skrócona nazwa emitenta
POLICE
Temat
Zmiana przewidywanego terminu uruchomienia instalacji
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. (dalej: „Spółka”) informuje, że w dniu 9 sierpnia 2019 roku Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (dalej: „CLDT”) wykonało badanie po naprawie połączeń spawanych. Po przeprowadzonym badaniu CLDT w dniu 10 sierpnia 2019 roku przekazało informację o niewielkiej nieprawidłowości w jednej ze spoin, którą należy poprawić.

W związku z powyższym uruchomienie instalacji, które miało nastąpić 11 sierpnia 2019 roku, o czym Spółka informowała raportem bieżącym nr 39/2019 z dnia 4 lipca 2019 roku, planowane jest nie później niż 18 sierpnia 2019 roku.

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 12 czerwca 2014, nr. L 173/1 z późn. zm.).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-08-10 Wojciech Wardacki Prezes Zarządu
2019-08-10 Tomasz Panas Wiceprezes Zarządu