RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Zielonej Górze

opublikowano: 2008-06-09 09:02

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 26 / 2008
Data sporządzenia: 2008-06-09
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Zielonej Górze
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 07 czerwca 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Zielonej Górze, przy ulicy Kupieckiej 4/2.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 33 Biura Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki, będącym podstawą emisji akcji serii E. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad jakością i formą sprzedaży.
W rezultacie generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Zielonej Górze wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1 mln zł.

Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-06-09 Tomasz Czapla Wiceprezes Zarządu