ULTIMATE GAMES S.A.: Zawarcie umowy licencyjnej z Discovery – gra „Naked and Afraid”

opublikowano: 2018-11-13 20:59

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 56 / 2018
Data sporządzenia: 2018-11-13
Skrócona nazwa emitenta
ULTIMATE GAMES S.A.
Temat
Zawarcie umowy licencyjnej z Discovery – gra „Naked and Afraid”
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Ultimate Games S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”, "Emitent") informuje, iż w dniu 13.11 2018 r. została zawarta umowa licencyjna pomiędzy Spółką jako Licencjobiorcą, a DISCOVERY LICENSING INC z siedzibą w Nowym Jorku, Stany Zjednoczone jako Licencjodawcą.

Zgodnie z zawartą umową Licencjodawca udzielił Spółce licencji na wykorzystanie znaków towarowych należących do Licencjodawcy, oraz muzyki i innych assetów (m.in. dźwięki, głosy, wizerunki postaci) do programu „Naked and Afraid”.

Znaki towarowe Licencjodawcy zostaną wykorzystane przez Spółkę w grze komputerowej Naked and Afraid: The Game („Gra”), której premiera planowana jest na początek 2020 r.

W ramach podpisanej umowy licencyjnej, Licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in.: reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do Licencjodawcy, obecność Gry w programach Licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd („talents”) znanych z programów Licencjodawcy, promowanie Gry na kanałach Social Media, stronach i serwisach internetowych należących do Licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia Licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premiery (tzw. „features”).

„Naked and Afraid” to obecnie jeden z najpopularniejszych programów Discovery Channel, emitowany na antenie tej stacji od 2013 roku. Program doczekał się już 9-ciu sezonów. Dwójka nieznajomych, kobieta i mężczyzna, zostaje porzucona w odludnym miejscu, gdzie narażona jest na ekstremalne warunki klimatyczne. Pozostawieni sami sobie, bez jedzenia, wody i ubrania, muszą przeżyć 21 dni.

Umowa została zawarta przy udziale PlayWay S.A., która będzie pomagać w działaniach marketingowych. Rozważana jest akcja w serwisie Kickstarter.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-11-13 Mateusz Zawadzki Prezes Zarządu