VENITI: Wygranie przetargu w ramach marki VENITI Business Travel

opublikowano: 2014-01-22 13:46

Zarząd VENITI S.A. informuje, że w dniu 21 stycznia 2014 r. w ramach marki VENITI Business Travel (http://www.vbt.com.pl/) wygrał przetarg na realizację programu motywacyjnego dla klienta będącego jednym z międzynarodowych liderów branży ubezpieczeń. Wartość przetargu nie przekracza 20% kapitałów własnych Emitenta, jednak Emitent przekazuje niniejszą informację, gdyż ma on wpływ na realizację założeń rozwoju Emitenta, w tym dotyczących pozyskiwania klientów. Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt. 2 w zw. z §2 ust. 2b lit.c) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu \"Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.\"

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Maciej Szymański-Prezes Zarządu