Giełdowa spółka oferuje narzędzie do monitoringu pracy zdalnej

GSU
opublikowano: 2020-03-19 12:06

Simple poszerzyło ofertę o rozwiązanie umożliwiające kontrolę jakości pracy zdalnej. Narzędzie ma za zadanie pomóc firmom w zwiększeniu efektywności działań w trybie home office, usprawnić realizację zleconych zadań oraz weryfikować rzeczywisty czas poświęcony na wykonanie zleconych.

Według szacunków około 2,5 mln Polaków pracuje w branżach, w których zadania można wykonywać zdalnie. Biorąc pod uwagę obecną sytuację spowodowaną koronawirusem oraz przeniesienie większości zespołów w tryb pracy zdalnej giełdowe Simple postanowiło poszerzyć portfolio oferowanych produktów o rozwiązanie, które ma ułatwiać zarządzanie zadaniami oraz rejestruje czas ich trwania. Pozwala też mieć kontrolę nad rozproszonym, pracującym zdalnie zespołem.

- To produkt dla firm, jak i instytucji publicznych. Już prowadzimy negocjacje z dużymi firmami w zakresie szybkiego uruchomienia systemu – mówi Rafał Wnorowski, prezes Simple.

Jak twierdzi system pozwala uniknąć zagrożeń, z jakimi może wiązać się wykonywanie obowiązków służbowych z domu – tzn. obniżenie jakości i wydajności, problemy w komunikacji między współpracownikami, obawy klientów o współpracę oraz nierzetelne rozliczanie się z powierzonych zadań.