
Świątek, która niedawno po raz trzeci w swojej karierze wygrała Roland Garros, o kolaboracji z Porsche poinformowała na swoim Instagramie. “(...) wielu z Was pisało, że może to dobry moment, aby zacząć współpracę z Porsche i że wydaje się to bardzo naturalne dla mnie, bo lubię jeździć i widać ile sprawia mi to radości” - napisała.
Jak dodała, za rok również zamierza “walczyć o trzecie auto w Stuttgarcie”.
Świątek wygrała w poniedziałek turniej WTA w niemieckim Bad Homburg. Pokonała reprezentantkę gospodarzy Tatjanę Marię 5:7, 6:2, 6:0. Partnerem samochodowym sportowej imprezy jest Porsche Germany.
Inne projekty Świątek
To nie pierwsza współpraca Igi Świątek z marką motoryzacyjną, w sierpniu 2020 r. została ambasadorką Lexusa, jednak umowa nie została przedłużona, co jak widać ma związek z rozmowami z Porsche. To także nie pierwsza zmiana partnera w tym roku, od marca gra w odzieży szwajcarskiej firmy odzieżowej ON, w której udziały ma Roger Federer. Wcześniej ubrania i buty liderce rankingu WTA dostarczała firma Asics. Na początku roku została także globalną ambasadorką napojów pod marką Oshee. 27 czerwca ten polski producent napojów ogłosił, że rezygnuje ze współpracy z Robertem Lewandowskim, by skoncentrować się na współpracy z Igą Świątek.
Od 2021 r. Iga Świątek jest sponsorowana także przez PZU. Największy polski ubezpieczyciel dzięki tej współpracy wypracował potężny zwrot z inwestycji.
Świątek pnie się wysoko na tenisowej liście płac - do tej pory na korcie wygrała 19,15 mln USD.