Iga Świątek ugrała miliony dla PZU

Współpraca ubezpieczyciela z tenisistką przerosła jego oczekiwania. W pierwszym roku trzyletniej umowy przyniosła mu ponad 40 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • ile wyniósł ekwiwalent reklamowy Igi Świątek dla PZU w 2021 r. i ile publikacji złożyło się na ten wynik
  • jak ten wynik oceniają branżowi eksperci
  • jak współpracę z 20letnią tenisistką podsumowuje PZU, jej główny sponsor

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ