"Chcemy być na Tajwanie w czołowej piątce dostawców aplikacji awatarowych" - powiedział Strzałkowski. Podkreślił, że otwarcie biura na Tajwanie to dla spółki wstęp do próby wejścia na rynek chiński.
"Dzięki debiutowi na NewConnect (w poł. kwietnia tego roku - przyp. ISB) pozyskaliśmy środki potrzebne na początkową fazę rozwoju. Próba wejścia na rynek chiński będzie związana z pozyskaniem inwestora strategicznego" - powiedział Strzałkowski. Zaznaczył, że nie chodzi tylko o współpracę operacyjną, ale zaangażowanie kapitałowe.
Spółka podała, że akcje serii C, oferowane w ramach oferty prywatnej (po której firma weszła na NewConnect) objęte zostały przez 44 nowych akcjonariuszy, a łączne wpływy z emisji akcji serii C wyniosły 4,9 mln zł.
Wśród udziałowców spółki znajduje się Asseco Poland z 9,11-proc. udziałem.
"Obecnie współpracujemy z Asseco m.in. przy przetargach na dwa projekty ubezpieczeniowe" - powiedział Strzałkowski. Sprecyzował, że rozwiązania InteliWISE mają zastosowanie m.in. w obsłudze klienta. Wśród największych klientów spółki znajdują się PLL Lot.
Spółka uruchomiła też portal avaguide.net, umożliwiający każdemu mikroprzedsiębiorstwu wypożyczyć "wirtualnego pracownika" czyli awatara z wizualizacją wideo i syntezą głosu, na swoje strony www.
W tym roku InteliWISE ma osiągnąć ok. 1 mln zł przychodów.
"Zakładamy, że w każdym z kolejnych lat będziemy notowali potrojenie przychodów. Taka dynamika powinna być efektem rozszeszania oferty na kolejne segmenty rynku oprogramowania i ekspansji zagranicznej" - powiedział Strzałkowski.