Jak sport może napędzić biznes — zapraszamy na kongres marketingu sportowego

GN
opublikowano: 2023-04-25 11:55
zaktualizowano: 2023-05-10 10:10

Najlepsi eksperci i praktycy oraz gwiazdy sportu wystąpią podczas ścieżki marketingu sportowego, którą PB organizuje 11 maja na kongresie Impact’23.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Dziewięcioro na dziesięcioro Polaków interesuje się sportem, połowa z nich deklaruje, że chętniej kupują produkty i usługi firm, które go sponsorują — tak przynajmniej wynika z badań. Nic dziwnego, że wiele firm interesuje się marketingiem sportowym. Jednak umieszczenie marki na koszulce zawodnika to zdecydowanie za mało, by osiągnąć sukces. Jak inwestować w sport mądrze, by zbudować nie tylko rozpoznawalność marki, ale też zwiększyć sprzedaż. Jak na współpracę patrzą sponsorzy, a jak zawodnicy? Jak innowacje zmieniają sport? Jak wygrać na marketingu sportowym — o tym będzie ścieżka marketingu sportowego, którą PB organizuje podczas kongresu Impact’23 11 maja w Poznaniu.

Dołącz do ścieżki marketing sportowy podczas Impact’23!

POSŁUCHAJ NA ŻYWO NAJLEPSZYCH EKSPERTÓW I WYBITNYCH SPORTOWCÓW...:

  • Igor Klaja, twórca marki 4F
  • Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen odpowiedzialny za komunikację i marketing
  • Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego
  • Paweł Fajdek, lekkoatleta
  • Kamil Stoch, skoczek narciarski
  • Krzysztof Wielicki, himalaista
  • Bartosz Zmarzlik, żużlowiec
  • Yuki Tsunoda, kierowca F1

... i wielu innych

... I DOWIEDZ SIĘ:

  • Jak wykorzystać sport do zwiększania sprzedaży
  • Jak budować markę osobistą
  • Jak układać relacje sponsor—zawodnik
  • Jak gwiazdy sportu motywują się i pokonują stres

11 maja w Poznaniu podczas kongresu Impact’23

“Puls Biznesu” jest współorganizatorem ścieżki, jej partnerem strategicznym jest PKN Orlen, a partnerem Totalizator Sportowy.