Dziewięcioro na dziesięcioro Polaków interesuje się sportem, połowa z nich deklaruje, że chętniej kupują produkty i usługi firm, które go sponsorują — tak przynajmniej wynika z badań. Nic dziwnego, że wiele firm interesuje się marketingiem sportowym. Jednak umieszczenie marki na koszulce zawodnika to zdecydowanie za mało, by osiągnąć sukces. Jak inwestować w sport mądrze, by zbudować nie tylko rozpoznawalność marki, ale też zwiększyć sprzedaż. Jak na współpracę patrzą sponsorzy, a jak zawodnicy? Jak innowacje zmieniają sport? Jak wygrać na marketingu sportowym — o tym będzie ścieżka marketingu sportowego, którą PB organizuje podczas kongresu Impact’23 11 maja w Poznaniu.
Dołącz do ścieżki marketing sportowy podczas Impact’23!
POSŁUCHAJ NA ŻYWO NAJLEPSZYCH EKSPERTÓW I WYBITNYCH SPORTOWCÓW...:
- Igor Klaja, twórca marki 4F
- Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen odpowiedzialny za komunikację i marketing
- Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego
- Paweł Fajdek, lekkoatleta
- Kamil Stoch, skoczek narciarski
- Krzysztof Wielicki, himalaista
- Bartosz Zmarzlik, żużlowiec
- Yuki Tsunoda, kierowca F1
... i wielu innych
... I DOWIEDZ SIĘ:
- Jak wykorzystać sport do zwiększania sprzedaży
- Jak budować markę osobistą
- Jak układać relacje sponsor—zawodnik
- Jak gwiazdy sportu motywują się i pokonują stres
11 maja w Poznaniu podczas kongresu Impact’23
“Puls Biznesu” jest współorganizatorem ścieżki, jej partnerem strategicznym jest PKN Orlen, a partnerem Totalizator Sportowy.