Ruszyła szósta edycja jedynego w Polsce Konkursu Biuletynów Firmowych. Termin nadsyłania prac mija 23 czerwca.
Jaką masz gazetkę
Ruszyła szósta edycja jedynego w Polsce Konkursu Biuletynów Firmowych. Termin nadsyłania prac mija 23 czerwca.
Konkurs Biuletynów Firmowych ma wyłonić najlepsze periodyki firmowe. Udział jest bezpłatny. Do agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora konkursu, specjalizującej się w przygotowywaniu biuletynów firmowych, można nadsyłać magazyny w kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn elektroniczny. W każdej kategorii zostaną przyznane wyróżnienia za trzy pierwsze miejsca. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Laureaci pierwszych miejsc w każdej kategorii dostaną też bezpłatnie roczny dostęp do SARE — programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych.
Regulamin konkursu i informacje o zgłoszeniach są na stronie: www.agape.com.pl w dziale Konkurs Biuletynów Firmowych.
Sponsorem konkursu jest SARE — polskie narzędzie umożliwiające przygotowanie e-mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników kampanii. Jest wykorzystywane m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Sponsorem jest także Drukarnia Prodruk z Katowic, producent katalogów, ulotek, folderów i periodyków.
„Puls Biznesu” jest patronem medialnym konkursu.
Podpis: AB