Kryzys migracyjny nie zamknie Jedwabnego Szlaku

UTLC ERA zwiększyło o jedną czwartą przewozy na Jedwabnym Szlaku. Liczy, że wzrostu nie zatrzymają sankcje ani kryzys migracyjny.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na co we współpracy z Polską liczą euroazjatyckie koleje
  • czy obawiają się dodatkowych sankcji na Białoruś w wyniku kryzysu migracyjnego
  • jak sankcje mogą przełożyć się na biznes

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ