„Marka Alior Sync zniknie z rynku – klienci tego banku będą mieli dostęp do znacznie szerszej, wspólnej oferty T-Mobile. Od strony prawnej, cenowej nie zmienia się na gorzej, ale na lepiej, bo będą nowe profity. Z punktu widzenia prawnego klienci Alior Sync nadal będą klientami Alior Banku" – powiedział podczas konferencji wiceprezes Michał Hucał.
W połowie grudnia ub. roku Alior Bank i T-Mobile Polska podpisały umowę o współpracy dotyczącą przygotowania kompleksowej oferty produktów i usług bankowych oraz zapewnienia do nich wielokanałowego dostępu.
Spółki podały wówczas, że celem współpracy jest zaoferowanie obsługi bankowej klientom T-Mobile Polska oraz zapewnienie im oraz obecnym klientom Alior Sync, najnowocześniejszych rozwiązań technologii internetowej i mobilnej, bankowości transakcyjnej oraz produktów i usług, które łączyć będą unikalne korzyści wynikające ze współpracy banku i firmy telekomunikacyjnej.
„W połowie roku ujawnimy więcej szczegółów tej współpracy, ale generalnie wszyscy klienci Alior Synca staną się klientami nowego tworu z T-Mobile, którego nazwy nie mogę jeszcze ujawnić" – powiedział Hucał.
Prezes banku Wojciech Sobieraj podkreślił, że obecnie w banku niemal wszystkie siły skoncentrowane są na projekcie związanym z T- Mobile, który zapewni bankowi dostęp do obsługi istotnej części z 16 mln klientów T-Mobile Polska, 1 tys. punktów sprzedaży oraz innowacyjne usługi i produkty.
„My chcemy zakwirować 2 mln klientów w ciągu 5 lat. Chcemy zarabiać na pożyczkach gotówkowych i na bardzo sprawnej obsłudze klientów T-Mobile. Oczekiwania są wysokie. Planowany start projektu to połowa 2014 r." –powiedział Sobieraj.
Prezes poinformował także, że zarząd myśli o odświeżeniu marki Alior Bank, jednak nie podał szczegółów.
„W piątym roku działalności Aliora myślimy, aby odświeżyć markę, zwłaszcza w rosnącym otoczeniu konkurencyjnym" – powiedział Sobieraj.
Alior Sync w ciągu 12 miesięcy od powstania (czerwiec 2012 r. ) zdobył ponad 250 tys. klientów, co oznacza, że dziennie bank pozyskiwał średnio 700 nowych klientów. Zgodnie z biznesplanem, Alior Sync ma osiągnąć break-even po 24 miesiącach od rozpoczęcia działalności.
Budżet przeznaczony na uruchomienie Alior Sync wyniósł 50 mln zł.
Marka Alior Sync zniknie z rynku
Marka Alior Sync zniknie z rynku w związku z projektem realizowanym wspólnie przez Alior Bank i T-Mobile, poinformowali przedstawiciele zarządu Alior Banku.