Marketing sportowy Impact'23 - obejrzyj wystąpienia (wideo)

Grzegorz NawackiGrzegorz Nawacki
opublikowano: 2023-05-16 20:00

Bohaterami ścieżki marketingu sportowego, zorganizowanej przez „Puls Biznesu” podczas Impact’23, byli najlepsi eksperci i gwiazdy sportu światowego formatu.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Dziewięć na 10 osób w Polsce interesuje się sportem — wynika z badań, a jak powszechnie wiadomo — zna się na nim każdy. I o ile to drugie to tylko mit, to prawdą jest, że fani sportu chętniej kupują produkty i usługi firm, które angażują się w sponsorowanie sportu. Dlatego nie dziwi, że wartość tego rynku z roku na rok rośnie, a razem z nią liczba firm chcących wypromować markę przy okazji sportowych emocji. Jak w każdym biznesie, także w tym wygrać nie jest jednak łatwo. Czasy prostego wyeksponowania logo na koszulce czy kombinezonie dawno minęły. Skąd to wiadomo? Bo coraz lepiej potrafimy mierzyć efekty wydatków. Jak zatem inwestować w sport, by wygrać? By budować świadomość zalet, ale też wyzwań związanych z marketingiem sportowym, już po raz drugi „Puls Biznesu” zorganizował ścieżkę marketingu sportowego podczas Impact’23, najlepszego eventu innowacyjnego biznesu w Polsce. Mimo że odbywała się po południu drugiego dnia kongresu, to momentami na widowni brakowało miejsc. Debaty z udziałem ekspertów z Polski oraz regionu przeplatane były wystąpieniami wybitnych sportowców, także z zagranicy (po raz pierwszy w Polsce wystąpiło dwóch kierowców F1). W inspirujących rozmowach opowiadali o karierze, ale także o radzeniu sobie ze stresem, o szukaniu motywacji, gdy są na szczycie, i podnoszeniu się po porażkach. To solidna inspiracja dla wszystkich ludzi biznesu. Zapraszamy do obejrzenia wystąpień:

Kamil Stoch, trzykrotny mistrz olimpijski w skokach narciarskich

Paweł Fajdek, pięciokrotny mistrz świata w rzucie młotem

Agnieszka Kobus-Zawojska, dwukrotna medalistka olimpijska w wioślarstwie

Nyck De Vries oraz Yuki Tsunoda, kierowcy teamu F1 Scuderia Alpha Tauri

Krzysztof Wielicki, piąty człowiek na świecie, który zdobył Koronę Himalajów

Bartosz Zmarzlik, trzykrotny Indywidualny mistrz świata w żużlu

Weronika Nowakowska, dwukrotna medalistka mistrzostw świata w biathlonie

Aleksandra Matczak, zawodniczka ampfutbolu, laureatka UEFA Grassroots Award w kategorii Najlepsza Inicjatywa dla Osób Niepełnosprawnych

Jak budować markę, produkt i sprzedaż na marketingu sportowym - Adam Burak, PKN Orlen, Adam Góral, Asseco Poland oraz Magdalena Szozda, Fererro

Innowacje w sporcie - Bogdan Czaja, Warner Bros Discovery, Mateusz Stasiak, Totalizator Sportowy, Paweł Osterreicher, ReSpo.Vision oraz Andrzej Bargiel

Jak to robią inni - doświadczenia w marketingu sportowym z rynków zagranicznych -