Mars zostanie przemianowany czasowo na Believe w Wielkiej Brytanii

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 2006-04-10 07:54

By dodać Brytyjczykom optymizmu przed zbliżającym się mundialem i meczem Anglia - Niemcy, koncern Masterfoods w Wielkiej Brytanii zmieni czasowo nazwę batonów czekoladowych Mars na Believe (po polsku: uwierz).

By dodać Brytyjczykom optymizmu przed zbliżającym się mundialem i meczem Anglia - Niemcy, koncern Masterfoods w Wielkiej Brytanii zmieni czasowo nazwę batonów czekoladowych Mars na Believe (po polsku: uwierz).

Believe będą wyglądały i smakowały tak jak Marsy. Akcję marketingową organizuje agencja reklamowa Abbott Mead Vickers BBDO, która również przygotowała wspierającą ją kampanię reklamową w telewizji podczas mundialu. Tuż przed rozpoczęciem mistrzostw w Internecie zostanie uruchomiona strona marsbelieve.com, a do największych miast zawita specjalny autobus promocyjny. Po raz pierwszy w 86-letniej historii marki koncern zdecydował się na taką zmianę.

WST, Presserwis