Mex Polska zaktualizował strategię o współpracę z Glovo

KZ, PAP Biznes
opublikowano: 2025-02-25 07:41

Mex Polska w aktualizacji strategii na lata 2024-28 uwzględnił współpracę w zakresie dostaw bezpośrednich. Spółka przewiduje wzrost zysku netto o co najmniej 1 mln zł w 2025 r.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Giełdowa firma nawiązała współpracę z dostawcą posiłków na wynos, Glovo.

"Rozwój Grupy przewiduje także nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi w zakresie dostaw bezpośrednich (delivery), jako elementu uzupełniającego strategię. Celem tego działania jest optymalizacja procesów operacyjnych oraz zwiększenie potencjału wzrostu wyników finansowych" - napisano w zaktualizowanej strategii grupy.

"Oczekuje się, że wdrożenie tego rodzaju współpracy w lokalach restauracyjnych grupy, przyczyni się do wzrostu, w ujęciu rocznym, zarówno przychodów w tym segmencie, jak i skonsolidowanego zysku netto" - dodano.

Holding szacuje, że decyzja ta może skutkować zwiększeniem przychodów w segmencie restauracyjnym grupy o co najmniej 5 proc. rocznie. Szacuje się, że taki wzrost przychodów przyniesie istotny wzrost zysku netto Grupy o co najmniej 1 mln zł w 2025 roku.

Poinformowano, że grupa obejmuje w ramach umowy o współpracy usługami delivery swoje wszystkie koncepty kulinarne: The Mexican, PanKejk, Prosty Temat, Pizzanova i Spoco Taco.

W skład grupy kapitałowej Mex Polska wchodzi kilkadziesiąt spółek powiązanych organizacyjnie i kapitałowo. Grupa zarządza 50 lokalami gastronomicznymi.