Ekscentryczny miliarder wykorzystuje Twittera do promocji cybertrucka i poprzez zamieszczane na tej platformie informacje aktualizuje liczbę zamówień od prezentacji pojazdu w ubiegły czwartek. Po ponad 50 twittach zamieszczonych od tamtej pory a dotyczących cybertrucka, we wtorek zamieścił enigmatyczną informację „250K” co eksperci sugerują właśnie jako odnoszącą się do poziomu zamówień.
Tesla otworzyła przedpremierowe zamówienia natychmiast po ujawnieniu cybertrucka i pozwoliła potencjalnym nabywcom zarezerwować ciężarówkę, wpłacając 100 USD w pełni podlegających zwrotowi. Dla porównania, w przypadku sedana Model 3 w 2016 r. zainteresowaniu musieli wpłacać kaucję rzędu 1000 USD.
Furgonetka Tesli wykonana jest ze stali nierdzewnej wykorzystywanej w rakietach i wyceniona została na minimum 39,9 tys. USD w zależności od wersji.