Nagrodą w biegu po tytuł Gazeli Biznesu jest prestiż i reputacja

JAROSŁAW JAWORSKI prezes Coface’a
opublikowano: 07-06-2016, 22:00
aktualizacja: 06-06-2017, 14:43

Komentarz autora rankingu Gazele Biznesu

Czerwiec to miesiąc, który coraz większemu gronu firm z sektora MSP kojarzy się z okresem rozpoczęcia przygotowań do rankingu „Gazele Biznesu”. Każdego roku z radością obserwuję zainteresowanie, jakim cieszy się kolejna edycja. Ten ranking to już marka sama w sobie. Z nieskrywaną satysfakcją mogę dziś stwierdzić, że wieloletnia praca nad zestawieniem się opłaciła, bo Gazela Biznesu to tytuł, który kojarzy się z prestiżem i uznaniem. Miano Gazeli to świetna rekomendacja mająca niebagatelne znaczenie w kontaktach handlowych z dotychczasowymi i nowymi kontrahentami.

Jarosław Jaworski, prezes Coface'a
Jarosław Jaworski, prezes Coface'a
ARC

Już po raz szesnasty analitycy Coface’a zajmą się weryfikacją danych zgłoszonych przez przedsiębiorców, ale także sami wyszukają firmy, które spełniają kryteria rankingowe, by zaprezentować ich wyniki w zestawieniu. To z pewnością unikalna cecha naszego rankingu — większość firm, które się w nim znajdują, nie zgłasza osobiście swojego udziału, lecz zostaje dostrzeżona przez naszą wywiadownię. Zespół ekspertów zweryfikuje także firmy uhonorowane tytułem Gazeli w minionych latach. Ta precyzyjna analiza i poszukiwanie najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w segmencie MSP czyni nasz ranking wyjątkowym wśród innych zestawień.

Gdy spotykam się z przedsiębiorcami, często jestem pytany o to, co zrobić, by znaleźć się w tym zaszczytnym gronie, jakie kryteria spełnić, czy udział w rankingu jest płatny, do kiedy należy zgłaszać swoje kandydatury? Kryteria, które należy spełnić, pozostają niezmienne. W każdej edycji rankingu badamy wyniki kandydata za pełne trzy poprzedzające lata.

W edycji 2016 przeanalizujemy wyniki za lata 2013-2014-2015. Na zgłoszenia czekamy do końca września. Co ważne — tylko rejestracja firmy przez formularz gwarantuje, że na pewno zostanie ona poddana weryfikacji do rankingu. Już teraz chciałbym zachęcić przedsiębiorców, którzy dotychczas nie próbowali swoich sił w tej rywalizacji, do zgłaszania swoich firm. Przypominam także tym, którzy projekt już znają, ale być może o nim nie pamiętają, że trwa już kolejna edycja, aby wypełnić formularz rejestracyjny na stronach internetowych coface.pl oraz gazele.pl

Jesteśmy dumni, że po raz kolejny będziemy mogli pracować przy tym projekcie i mamy nadzieję, że z Państwa pomocą nasz zespół zakwalifikuje do rankingu rekordową liczbę przedsiębiorstw, których dobra kondycja i sukcesy zasługują na wyróżnienie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane