Nestle może pozbyć się działu produktów pielęgnacji skóry

Koncern Nestle bada strategiczne opcje dla swojej firmy zajmującej się pielęgnacją skóry. Szwajcarski gigant spożywczy uważa, że ta jednostka może być lepsza poza jej strukturami, donosi Reuters.

Po wcześniejszym przeglądzie strategicznym na początku tego roku zarząd Nestle postanowił zwiększyć koncentrację firmy na żywności, napojach i odżywczych produktach zdrowotnych pozbywając się mniej rentownych biznesów lub nie pasujących do obecnego profilu.

Rada doszła do wniosku, że przyszłe możliwości wzrostu Nestle Skin Health leżą w coraz większym stopniu poza strategicznym zasięgiem grupy – napisała w oświadczeniu szwajcarska firma. 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Nestle może pozbyć się działu produktów pielęgnacji skóry