W przeciwieństwie do niektórych konkurentów Netflix postanowił podnieść ceny w tym roku, walcząc jednocześnie z udostępnianiem haseł innym użytkownikom poza gospodarstwem domowym.
Wyższa cena za korzystanie z Netflixa?
Po zakończeniu strajku aktorów w Hollywood, o którym donoszono na początku października, może nastąpić kolejna podwyżka cen. Pięć miesięcy po ogłoszeniu strajku, który spowodował zamieszanie w Hollywood, Amerykańska Gildia Pisarzy zatwierdziła nowy kontrakt z głównymi studiami.
Netflix wydaje się dobrze radzić sobie po okresie strajku, dzięki swojej międzynarodowej obecności medialnej oraz rozbudowanej ofercie. Po wprowadzeniu planu reklamowego w zeszłym roku, analitycy przewidują, że Netflix zdecyduje się podnieść ceny opcji bez reklam, aby przyciągnąć więcej subskrybentów do planów z reklamami, co zwiększy ogólne przychody od użytkowników.
Według analityków większość subskrybentów, którzy łamią zasady współdzielenia haseł na Netflixie, wybiera ofertę bez reklam. Standardowa oferta z reklamami kosztuje 6,99 USD miesięcznie, podczas gdy oferta bez reklam rozpoczyna się od 15,49 USD.