"Next” sprzedał się w 129 tys. egz. i zwiększył nakład drugiego wydania

DI, Presserwis
opublikowano: 2007-10-24 07:52

Pierwszy numer miesięcznika komputerowego ”Next” (Wydawnictwo Bauer) sprzedał się w 129 tys. egz. – wynika z nieoficjalnych szacunków wydawnictwa.

Wydawca zaznacza, że osiągnięty wynik jest lepszy od zakładanego. Oczekiwano, że sprzedaż pierwszego numeru przekroczy 100 tys. egz. Dane nie zostały jeszcze zatwierdzone przez ZKDP.

Miesięcznik ”Next” zadebiutował 24 września. Ukazał się w nakładzie 180 tys. egz., w cenie 7,90 zł. Ze względu na wysoką sprzedaż pierwszego numeru nakład drugiego zwiększono o 20 tys. egz. Do kiosków trafił w poniedziałek. Wspiera go promocja w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Discovery, 4fun.tv). Kreację spotu stworzyła agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Do końca roku wydawnictwo zamierza wydać na promocję nowego tytułu około miliona złotych.