Nowy model marketów budowlanych

aktualizacja: 02-01-2018, 16:43

Specjalistyczne centra handlowe zatrzymują odpływ najemców i klientów, inwestując w gastronomię, dodatkowe usługi i organizując wydarzenia specjalne.

Przy rosnącym nasyceniu regularną powierzchnią handlową również segment marketów budowlanych (DIY) musi coraz ostrzej walczyć o klienta. Zarządcy i właściciele obiektów szukają nowych rozwiązań — w postaci choćby rozwiniętej oferty gastronomicznej lub rozrywkowej. Z drugiej strony, jak zwracają uwagę przedstawiciele JLL, o ile rynek w aglomeracjach możemy uznać za nasycony, o tyle nowe możliwości rozwoju dla sieci DIY będą się pojawiały wraz z rozwojem budownictwa mieszkaniowego. — Zapotrzebowanie na markety typu DIY widać szczególnie w mniejszych i średnich miastach — podkreśla...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Nowy model marketów budowlanych