Nowy model marketów budowlanych

Specjalistyczne centra handlowe zatrzymują odpływ najemców i klientów, inwestując w gastronomię, dodatkowe usługi i organizując wydarzenia specjalne.

Przy rosnącym nasyceniu regularną powierzchnią handlową również segment marketów budowlanych (DIY) musi coraz ostrzej walczyć o klienta. Zarządcy i właściciele obiektów szukają nowych rozwiązań — w postaci choćby rozwiniętej oferty gastronomicznej lub rozrywkowej. Z drugiej strony, jak zwracają uwagę przedstawiciele JLL, o ile rynek w aglomeracjach możemy uznać za nasycony, o tyle nowe możliwości rozwoju dla sieci DIY będą się pojawiały wraz z rozwojem budownictwa mieszkaniowego.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ