Nowy model marketów budowlanych

opublikowano: 01-01-2018, 22:00
aktualizacja: 02-01-2018, 16:43

Specjalistyczne centra handlowe zatrzymują odpływ najemców i klientów, inwestując w gastronomię, dodatkowe usługi i organizując wydarzenia specjalne.

Przy rosnącym nasyceniu regularną powierzchnią handlową również segment marketów budowlanych (DIY) musi coraz ostrzej walczyć o klienta. Zarządcy i właściciele obiektów szukają nowych rozwiązań — w postaci choćby rozwiniętej oferty gastronomicznej lub rozrywkowej. Z drugiej strony, jak zwracają uwagę przedstawiciele JLL, o ile rynek w aglomeracjach możemy uznać za nasycony, o tyle nowe możliwości rozwoju dla sieci DIY będą się pojawiały wraz z rozwojem budownictwa mieszkaniowego. — Zapotrzebowanie na markety typu DIY widać szczególnie w mniejszych i średnich miastach — podkreśla...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Nowy model marketów budowlanych