Ofensywa Ubera na polskim rynku

PAP
16-01-2017, 06:54

Spółka, która wyceniana jest na ponad 60 mld dol., zbudowała sobie w Polsce silny przyczółek. Ze swoimi przewozami parataksówkowymi Uber obecny jest już w siedmiu aglomeracjach. Teraz zapowiada wejście na nasz rynek z kolejnymi usługami, pisze "Rzeczpospolita".

Uber liczy, że namiesza w wartej 5,1 mln zł branży kurierskiej i na szacowanym na ponad 200 mln zł rynku dostaw posiłków zamawianych online.

Z aplikacji do zamawiania jedzenia w restauracjach UberEats na świecie korzystają już mieszkańcy blisko 50 miast. W Europie w ciągu kilku miesięcy uruchomiono ją w ośmiu metropoliach, m.in. w Londynie.

Warszawa będzie pierwsza w tej części kontynentu. Aplikacja jest już dostępna w polskiej wersji językowej, a Uber kończy kompletować grupę zarządzających projektem i bazę restauracji.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie kierowcy Ubera zaczną dostarczać posiłki. Szef Ubera w Polsce Kacper Winiarczyk zapewnia, że usługa będzie dostępna jeszcze w tym roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Ofensywa Ubera na polskim rynku