Poczta Polska ma kontrakt na obsługę Sejmu

ISBNews
09-04-2015, 11:30

Poczta Polska dzięki wygranej w przetargu przez najbliższe 4 lata będzie obsługiwała korespondencję Kancelarii Sejmu. Wartość umowy to prawie 1 mln zł, podała Poczta.

„Dzięki konsekwentnej realizacji założeń strategicznych firmy możemy sprostać wysokim kryteriom klasyfikacyjnym przetargów określonych przez najwyższe urzędy państwowe" – powiedział członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas, cytowany w komunikacie.

Atuty oferty złożonej przez Pocztę Polską, uwzględnione też w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych, to przede wszystkim: dobre zaplecze logistyczne, sieć placówek pocztowych, korzystna cena ale także liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, podano także.

Poczta Polska, do końca 2015 roku, świadczyć będzie również usługi pocztowe na rzecz Kancelarii Senatu. Umowa z Kancelarią realizowana jest przy pomocy e-frankownicy (urządzenie, które pozwala automatycznie nanosić znak opłaty na kopercie oraz dokonywać elektronicznie opłaty za usługi pocztowe), która jest własnością klienta.

W ramach współpracy z Kancelarią Sejmu oraz Kancelarią Senatu Poczta obsługuje także korespondencję nadawaną przez wszystkich posłów oraz senatorów na terenie całego kraju.

Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca swoją strategię rozwoju. Motorem wzrostu grupy będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla e-commerce: powyżej 1,5 mld zł. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Poczta Polska ma kontrakt na obsługę Sejmu