Czytasz dzięki

Polacy zmienili zwyczaje na AliExpressie

Na chińskiej platformie w Europie więcej od nas kupują tylko Hiszpanie i Francuzi. W czasie pandemii zakupy nie zmalały, ale inne są preferencje

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jakie plany wobec Polski, która jest trzecim co do wielkości rynkiem dla chińskiej platformy, ma Gary Topp, szef Aliexpressu w Europie Środkowej i Wschodniej,
  • jak zbudowany jest łańcuch dostaw,
  • czy Aliexpress zainwestuje w InPost.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.