Polacy zmienili zwyczaje na AliExpressie

Na chińskiej platformie w Europie więcej od nas kupują tylko Hiszpanie i Francuzi. W czasie pandemii zakupy nie zmalały, ale inne są preferencje

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jakie plany wobec Polski, która jest trzecim co do wielkości rynkiem dla chińskiej platformy, ma Gary Topp, szef Aliexpressu w Europie Środkowej i Wschodniej,
  • jak zbudowany jest łańcuch dostaw,
  • czy Aliexpress zainwestuje w InPost.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ